Grattis världens bästa syster! 7/3-11



Idag fyller Sofie år hurra hurra hurra, nu kan hon lagligt dricka alkohol i hela världen, WHAT an achievement ;-). Älskar dej, ha en underbar dag!

Annars då? Jo jag har så sjukt mycket i skolan att jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag VILL INTE!!!!! sitter bara här och stirrar på statistik problemen men lyckas inte ta tag i dem, vad är det för fel på mej?!
Att göra inom en veckas tid:
  • e-marketing projekt - due idag
  • Writing for business projekt - due idag
  • Stats test - ikväll
  • Writing for business assignment - due onsdag
  • Retailing test - torsdag
  • Jobb - due söndag morgon
  • Stats test - nästa måndag

jag just nu
Sen på onsdag nästa vecka åker jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN hem!!!! Åh vad jag längtar, det bara kryper i mig här. Kommer hem torsdag morgon och på trosdag kväll åker mamma, pappa och jag till Österrike för att hälsa på Sofie :-D. Vi stannar hos Jeremy på vägen för att hämta upp min skidutrustning som jag lämnade där förra julen, tänka sig efter två och ett halvt år är det dax för våra föräldrar att träffas :-).

On a side note: mormor jag tycker verkligen att du ska börja blogga! :-D

Annat än vad jag skrivit händer de inte så mycket, jag kvalade inte till NCAA, var inte ens nära men närmre än jag var förra året och tyvärr har vi ju inget lag här som kan kvala såatte... Har fortfarande ett år kvar och jag börjar få vittring så jag ger inte upp så lätt!
Förresten så är det lite roligt när främmande människor kommer upp till mig på campus och gratulerar till vinsten på Big East, my 15 minutes of fame and I love it!

Näääää men jag kanske ska försöka plugga lite för provet som börjar om 1 timme...

Genau
CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: papsen

Satan va kul med updaterad blogg. Fortsätt med det kanske inte varje dag men en gång per termin :-)

2011-03-10 @ 00:50:35
Postat av: Sofie

TACK :D ses snart pusss

2011-03-13 @ 08:48:04
URL: http://sarasofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0