Remember me??

Hej hej,

Kommer ni ihåg mig? Det är jag som är Liz och driver den här bloggen, tur att det inte är ett jobb för då hade jag nog fått sparken...

Det har ju såklart hänt massor sedan sist.
  • Jag har varit på träningsläger i Florida (hell week)
  • Jag har varit hemma och träffat min underbara familj och mina vänner och varit ute till klockan sex på morgonen på juldagen
  • Jag har varit i Frankrike över nyår och haft vädligt mysigt
  • Jag har kommit tillbaka till Cincinnati och hunnit simma tre tävlingar!
Sådär det var allt... hehe. Nä men tävlingarna har gått bra och snart är det dax för det stora provet, nämligen Big East som simmas 17-20 Februari vilket betyder att toppningen börjar snart och jag är sååå glad för det!

Eftersom bilder säger mer än tusen ord så kommer här ett bildsvep från jul/nyårs helgen:

Pappa och Mormor på julafton

De vuxna i plurret

Redo för nyårsfirande

maauuuud


Annars är det väldigt mycket i plugget just nu... inte en lugn stund.

Tills nästa gång
CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har kommit igång med att skriva på bloggen. Härligt att se de finabilderna också. Puss/mamma

2011-01-26 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0