Klappat och Klart

Då var Big East över för denna gången!

Lmnar tävlingen med blandade känslor:

GRYMT glad över min vinst på 50 frisim!! Pers med nästan en sekund så det är nog loppet jag är mest nöjd med,

100 frisim komemr strax därefter: 49.85 hade jag (omräknas till 55.64 i kortbana)
200 frisim var lite tjur-rusning, ut på 51.5 och blev rackarnas trött på hemvägen men det räckte till 1.49.9... kan snabbare men det får jag göra någon annan gång.

200/100 rygg var lite (MYCKET) av en besvikelse, gick då inte alls som jag tänkt mig men det kommer ju som sagt fler tävlingar såatte...

Om två veckor simmar jag last chance meet i Indianapolis, blir nog 100 frisim igen, försöka pressa ner den tiden ännu mer (var mentalt av banan efter 200 ryggsim när jag skulle simma 100 frisim så jag tror verkligen att det kan gå snabbare där med)

Nu är det tillbaks till verkligheten... BOOOO!!!

BTW!!! Gissa vem som ska till Österrike på Spring Break?! JAAAAAAG!!!!!!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0