Rubrik

Nu har det hänt mycket sen sist jag skrev:

Förra veckan kom Weronika hit (en polsk tjej som ska simma i laget). Jag hjälpte henne en hel del med papper som skulle skrivas under, möten, physical osv osv för att hon ska få simma i laget.

I fredags förra veckan kom även min mycket goda vän Josefin Wede hit (lycklig!!!). Kommer verkligen bli ett stort stöd för mig att ha henne här, en tjej med krut i som vet vad hon vill och kan hålla mig i schack :-P. Tillsammans är det full satsning mot NCAA i mars!!!!
Samma dag som jossan kom hit åkte vi iväg till Tennesse för den nu årliga husbåts trippen, lika roligt som alltid!! En helg med mycket galenskap och allmänt roligt!

Kom tillbaka till Cincinnati på måndagen och då bar det direkt av till complience mötet där vi fick höra de vanliga gamla tugget att vi måste vara amatörer när vi simmar i college.
Samma dag drog träninen igång (på riktigt). Vi har haft lite lagom mycket simning hela veckan och STENHÅRD landträning.

Eftersom vi har quarters i Cincinnati istället för semesters så börjar vi inte skolan förns på onsdag nästa vecka. Klasserna jag kommer ta detta året är följande:
Writing for business
Global business enironment
Management
Business statistics I

Här kommer lite bilder från veckan strapatser:

Stor del av gänget i bubbelpoolen vi hade på taket av husbåten

Brittany (simhoppare) och jag käkar hamburgare i sjön

Påväg ut på sjön

Jag och Jossan med vacker bakgrund

Straight from tha hood! Haywood (Jossans och Jeremy's rumskompis) och jag

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling, kul att läsa din blogg och att du verkar ha det så bra. Hemma är det bara bra trots att jag saknar dig massor.Pussssssssss

2010-09-23 @ 07:39:42
Postat av: ingrid

Tja ba, moster här. Hoppas att allt fortsätter o vara bra och du har kul. Här börjar det bli småkyligt, ska till Anna oh Magnus nästa helg och dom har haft minusgrader - det blir så när man väljer att bo i norrland. Mormor o Morfar var här i helgen...kul att dom orkade.

Kram o sköt om dig...//Ninni

2010-09-28 @ 21:33:30
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0