Flyttlasset drar till Glendora Avenue

PUUUUH, flytta är JOBBIGT!!! Kom inte i säng förns 2 i natt och då hade vi flyttat sedan 9 på morgonen, däckade totalt efter det. Men sen var det dags igen klockan 8 i morse, och nu börjar jag se slutet, iallafall i mitt rum... Jeremy's hus (och Wedes med för den delen) och rum däremot har fått vila under dagen då han är på jobb. Men men, det är ju alltid kul när man får se resultatet, som med det mesta. Visar bilder när det hela är klart.

Hoppas allt är bra där hemma!

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs älskling! Allt är bra här hemma, det är bara din närvaro som saknas. Vi har försökt få tag på dig på Skype ganska många gånger men när jag lsäer din blogg förstår jag. Grattis till Ge-resultatet!! Bra jobbat. Vi vill väldigt gärna prata med dig så vi får försöka igen att få tag på dig. Hoppas du är tillgänlig 8ialla fall litet tag...). Puss / mamma

2010-09-02 @ 13:14:58
Postat av: Haval B Aziz

Hej hej ! hoppas allt är bra med dig Ciao

2010-09-03 @ 16:51:46
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0