W!

Jodå så att... Det gick ju rätt bra igår får jag säga.
Ledsen alla icke simmare men här kommer mina tider: (paranteser= konverterade tider till meter (25), jag vet att de inte är särskilt exakta)

100 frisim: 51.98 (58.01)
50 fj: 27.11
50 ry: 28.20
50 br: 33.18
200 me: 2.08.45 (2.23.36)

Det går ej att konvertera 50 sträckorna.
Visst, det var lite snabbare förra året men då drog vi på oss den icke tillåtna LZR dräkten så jag är definitivt nöjd med gårdagen som utfördes i gammal hederlig baddräkt! Och så vann jag i år också, vet ej med hur många poäng ännu återstå att se.

Så efter att ha tränat i morse (sim 2 timmar och styrka 1.5 timme) så stack vi hem, jag och Jeremy lagade en hejdundrandes brunch och sedan var det mat koma som gällde i två timmar efter det. Efter det har jag hållt på med lite husliga sysslor som att tvätta, diska och städa, allt för att skjuta pluggande så långt i i framtiden som möjligt... LIZ!!!! Sluta genast med det!

Nu ska jag iallafall sätta igång, först registrera mig för klasser inför kommande quarter och sedan plugg. Ikväll ska jag och Jeremy käka på Hoffbräu Hause, ska bli mucho skoj!

Das war alles!
Ha en bra helg (eller ja söndag blir det väl).

CIAO
//Liz M Hansson


Kommentarer
Postat av: jeg

kulllllllllll

2010-10-17 @ 02:29:18
Postat av: Matilda

Yay! Roligt! Va duktig du är :D

2010-10-17 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0