Halloween 2010

Oh myy!! Det var baske mig inte lätt att vakna imorse!

Rackarns till fest igår och idag mår man som man förtjänar men skoj var det!

Lördagen började alltså med ett lugnt simpass på ca 5000 m, vilket vi var helnöjda med. Efter det drog jag och Stephanie hem lite snabbt för att käka innan vi stack tillbaka till campus för vårt homecoming game. Vi orkade inte stanna där mer än en quarter men det gjorde inte så myckdet för vi förlorade endå...

Sedan var det en slappedag fram tills vi började göra oss iordning för kvällen bravader, Halloween firades alltså igår. Jag var Katy Perry från hennes video "California Gurls" som ni kan se här --> http://www.youtube.com/watch?v=P_LRJR9c6rk

Här ser ni resultatet:


Likt?

Kvällen avslutades sedan med att jag och Jeremy stack till en annan fest med en kille från en av Jeremys klasser. Det var intressant. För er som har sett filmen "mean girls" så vet ni när Lindsey Lohan kommer till festen utklädd till zombie och alla andra har små söta outfits? Precis så var et fast tvärtom när jag kom till festen. Alla var utklädda till läskiga varelser, allt från döda brudar till djävular och zombies, och så kommer jag där utklädd till Katy Perry och inte mycket till kläder... hahaha jag dog, tycket att det var så jäkla roligt, det var ju bara att köra på som inget hade hänt!

Idag blir det en slappe-städ-tvätt-plugg dag, mycket skönt, behöver verkligen ta igen mig efter veckan som var.

Nästa helg så har vi två dual meets, fredag mot Pittsburgh och lördag mot West Virginia. Sen firar jag och Jeremy faktiskt två år på söndag så vi ska ut och käka och fira det på lördagen.

Sådär ja, nu blev det lite roligare uppdatering för icke-simmare :-D

Hoppas ni haft en skön hel där hemma!
CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Likt men ändå inte; du sermkt mkt finare ut änm Katie. Puss / mamma

2010-11-01 @ 07:21:48
Postat av: Matilda

Woho!! :D

Va roligt o läsa din blogg, den piggar upp mig nu under tenta tider! (iaf när det inte bar är en massa märkliga siffror o bokstäver)



Du ser ut o ha det bra min kära! :)

Imorn o på torsdag har jag mina tentor o på torsdag åker jag till Paris o möter denice för o hälsa på sara. SKA BLI SÅ KUL!!!! :D



Puss

2010-11-02 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0