Crosstown Splashdown

Igår var det alltså dax för vårt första dual meet för säsongen och vi vann! Vi hade iofs förväntat oss att vinna men det är ju alltid roligt att vinna ändå!

Jag simmade som jag hade hoppats så jag är nöjd:

50 rygg i lag: 27.36
100 rygg: 57.76 (1.04.46)
200 rygg: 2.04.63 (2.19.10)
200 me: 2.09.10 (2.24.08)

Visst, detta är väl inga splendid times, men det är inom loppet av 1.5 timme och i tränings baddräkt så så länge jag håller mig runt dessa tider nu så vet jag att det blir bättre med lite vila och en snabb dräkt.

Idag så är det en annan historia dock, jag e en liten sjukling och mår INTE bra. Försökte komma upp och gå iväg till träningen för att få simmat av mig tävlingen från igår, men 2000 m in på passet kännde jag att det går bara inte. Så det var bara att ta mitt pick och pack och spatsera hem.. Not a happy camper AT ALL!!

Så det blir soffan och plugg som gäller resten av dagen PRECIS som förr helgen... zzzzzz. Man längtar hem lite extra sådanahär dagar, speciellt när mamma lagar kanelbullar :-S.

Det var allt för idag.

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du mår bättre idag. Jag lovar (som vi sa på telefon) att du ska få precis så mycket kanel- o saffransbullar när du kommer hem vi jul. Krya på dig älskling

2010-10-25 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0