Tjenamoss

Jag fick lite klagomål för att det inte är tillräckligt aktivitet på min blogg. S O R R Y!!! Jag har egentligen ingen bra ursäkt...  Så här är jag.

Kom hem för ett par timmar sedan efter en mysig liten träning... 12*400 var tredje tröskel och de andra frisim-fjäril, ryggsim-bröstsim. Hjärtat faller ner till golvet när man sitter där och hör en sådan serie...Men vi fick det gjort och det var ju faktiskt inga större problem, bara mentalt, fysiskt så finns det ju där.

Imorgon är det dags för vårt årliga "Pentathlon" där vi simmar följande sträckor:
100 frisim
50 fjäril - 50 ryggsim - 50 bröstsim
200 medley

Förra året vann jag får se om jag fortsätter på vinnarstråket, lite mer tävling det här året då årets freshman klass verkar väldigt lovande och så har vi ju Wedush här också. Det avgörs i poolen!!

Första tävlingen är mot Xavier univeristy nästa helg, LÄNGTAR!!!!

I skolan är det väldigt mycket just nu, visst jag gillar alla mina klasser men de tar musten ur mig, nä ska inte klaga det kunde ju varit värre.

Ikväll är det JERSEY SHORE!!!! T-shirt time!

Det var allt för denna gången.
CIAO
//Liz M Hansson

Förresten, jag saknar detta:

Kommentarer
Postat av: Matilda

WOHO Lizzy! Nu va här ett livstecken... ;)

2010-10-15 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0