Söndagsångest...?

Söndagseftermiddag = Härlig Söndagsångest!
En hel vecka med träning och plugg framför mig. Eller en ny vecka med chans till nya tag och nya prestationer?
Varför dras mina tankar till det första alternativet? Det är bara en sån ångest att gå till träningen måndag morgon, efter en dags vila kan dom ju köra slut på oss totalt då vi bör vara utvilade...

Gårdagen slutade med ändrade planer, blev en liten libanesisk restaurang istället, helt ok men antagligen inget ställe vi går tillbaka till... Sedan var det plugg i soffan fram till 01.00 då ögonlocken tackade för sig och sängen kallade.

Vaknade relativt tidigt imorse och slängde i mig en snabb frukost sedan gick jag och Jeremy på en promenad som ett gammalt gift par haha, nä men seriöst det var verkligen mysigt, löven börjar ändra färg men det är fortfarande varmt i luften och så är det ju alltid skönt med frisk luft!

Sedan skypade jag med mamma, pappa och Sofie i dryga 40 min och sedan är det skolböckerna som har fått min uppmärksamhet resten av dagen, det förtjänade de! Och de ska få tillbaka den nu igen.

Trevlig Söndags kväll!

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0