Hej hej,

Hej hej,

Ett tag sedan sist japp.

Jag är inte en "happy camper" just nu, min tendonitis i höger axeln har funnit sin väg tillbaka och j*klar ut in i h*lv*** vad ONT det gör, det är INTE skoj!!!! Varför ska man behöva genomleva sånt trams för att man tar hand som sin kropp och tränar, kanske bättre att bli en soffpotatis?... Iallafall så är det benspark som gäller på träningen nu, idag har jag samlat på mig ett antal 1000 meter.

En annan uppdatering är att idag har vår nya assisterande coach skriit på för UC, hon kommer till oss nästa vecka, Mandy heter hon och kommer från University of Toledo. Spännande, hon har stora skor att fylla från Randi som vi hade innan. Pratade med Randi här om dagen, hoppas på att hon ska komma till US nationals i December så att jag får träffa henne lite :-).

Annars är det mest skola som gäller, hård träning osv. Livet som en simmare helt enkelt: träna, äta, plugga, sova... Vilket liv egentligen, undrar vad det är som gör att jag gillar det så mycket... Ska nog inte fundera på det för mycket då kanske jag kommer underfund med saker jag verkligen inte vill komma underfund med (säger man "komma undefund med" eller "underfund om"?).

Nä åter till "Global business environment" som faktiskt inte är så dumt, rätt intressant om jag ska vara ärlig.

Lämna gärna kommentarer så jag kan vara lite uppdaterad om hemmafronten också. OCH glöm inte kolla länken i förra inlägget ;-).

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg filmen! Ni e grymma. Du är alltid bäst oavsett vad du gör!! <3

2010-10-05 @ 19:58:24
URL: http://sarasofieh.blogg.se/
Postat av: jusefin

komma underfund med säger man;) du får inte glömma bort ditt modersmål liz!!

hoppas du har det bra & hoppas vi ses snart. PUSS :D

2010-10-09 @ 17:38:22
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har ju pratats vid efter du skrev detta så jag vet att axeln är OK. Dt är verkligen kul att läsa din blogg, och du du är en av dem som verkligen trivs med vardagen. Njut av det, alla människor gör inte det. Din är ju verkligen meningsfull. Älskar dig massor och så hörs vi till helgen. Puss fr mamma

2010-10-13 @ 07:37:17
Postat av: Denice

Liz jag håller med din pappa. Du får inte glömma svenskan, eller oss svenskar för den delen. Hoppas din axel är bättre. :) Jag kan informera att mina dagar ser ungefär ut som dina så misströsta inte. Vakna, skola, plugga, träna, äta, kanske lite greys anatomy, mer plugga, somna i sängen med böckerna bredvid. :P Saknar dig!

puss puss

2010-10-14 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0