VG på Purdue Invitational

Då var alltså tävlingen över och jag är äntligen tillbaka till min egen säng! Helgen får ett Väl Godkänt även om jag hade hoppats på att simma lite snabbare på vissa lopp så ligger jag ändå på bra tider för att vara mitt i säsongen.

Lördagskvällen gick 1/10 snabbare på båda individuella loppen än på morgonen. Lagkappen var inget att hänga i taket... Inte så skoj att hoppa i och vara 8 sekunder efter näst sista laget och detta efter första sträckan... lyckades dock simma på 1.51 trots det så det va la ok.

Imorse simmades endast 200 ryggsim
2.00.54 (2.14.53)
Gav en sjätteplats till a-finalen på kvällen

Satsade allt för att simma under 2.00 på kvällen, men en KATASTROFAL start kombinerat med en lite väl trött Liz på sista 50 resulterade i
2.00.20 (2.14.15)

IRRITERANDE

Avslutade dagen med första sträckan på 4*100 frisim. Lyckades klämma till med ännu ett pers,
50.92 (56.83)

Nu kommer snart pågen min hem, han har också varit och tävlat i helgen men i Columbus. Han är klar med sin tid som college simmare och simmar därför ej samma tävlingar som resten av laget, han är fortfarande här dock då han har ett år kvar i skolan (ingengörs linjen är på 5 år). Ska iallafall bli myspys att få se honom igen!!

Natti natti
CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker såklar att du är jätte-duktig. Hoppas näsa och resten av kroppen blir friskare och friskare så du kan känna dig lite piggare igen.

Puss / mamma

2010-11-26 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0