Thanks giving

Jag har som vanligt blogg torka och jag är ledsen för det!!

Denna veckan har det varit thanksgiving break, så i har varit lediga från skolan torsdag och fredag, SKÖNT!!
I Torsdags var jag och Jeremy hemma hos stephanie och käkade thanksgiving middag, lika gott som vanligt! Sedan har det varit träning, räning, trning som har stått på schemat. Dick har toppningen börjat lite smått så det har varit uthrädligt!

På Onsdag åker jag ch Mandy (vår assisterande tränare) till Ohio state för att simma Nationals ska bli så himla roligt!! Några andra svenskar som läser min blogg som ska dit? Let me know!

Nu ska jag iväg och simma litegranna så jag inte tappar vatten känslan, en dag utan simning går ju inte ann hallåååå!!

CIAO
//Liz M Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0