Nä nu får det vara nog!

ÅH vad jag hatar människor som inte kan stå upp för sina åsikter. ÅH vad jag hatar när folk ska snacka skit bakom ens rygg men inte klarar av att säga det personligen även när man konfronterar. Åh vad jag hatar folk som kastar sten i glashus!!!! ÅH vad jag hatar människor som inte kan hålla sina negativa tankar om träningen för sig själva, FATTA att ingen annan bryr sig!!!! Åh vad jag hatar att vara här just nu bland falska äckliga människor om de någonsin kunde få för sig att växa upp?? Men sen kanske man inte ska förvänta sig för mycket av omogna amerikaner, har iallafall lärt mig under den senaste tiden att jag ska sluta med det.




Kommentarer
Postat av: Cattis

Ajdå...låter inte så jätteskoj!!! :(

När kommer du hem??

Kram

2010-05-12 @ 23:26:56
URL: http://caatts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är söt, ville bara säga det... hihih! //en väldigt hemlig beundrare, (kan vara Charlotte men jag är fortfarande hemlig)

2010-05-13 @ 00:55:40
Postat av: Greger

Det gör tydligen effekt på dig

2010-05-13 @ 03:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0