Mike Posner

Igår skrev jag ett inlägg menupptäckte att det aldrig publicerades så jag tar tag i det nu och publicerar det...

Satt och käkade middag för ett litet tag sedan efter träningen och tänkte på hur könt det skulle bli att bara gå hem och lägga mi i sängen och kolla film och somna tiiiiidigt!! MEN ack så fel jag hade, Jeremy ringde mig och sa att vi ska på konsert. Han har fixat biljetter till Mike Posner (klicka på namnet för att höra vem det är) :som spelar lite utanför campus ikväll. Jag kan ju bara inte tacka nej till dej, jag har allt en fin pojkvän jag :-)
Så nu sitter jag här och väntar på att monsieur Peter ska hämta mig:



Ha en bra fredgaskväll!
//Liz M hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0