Ja ä int' bitter... JO FÖR DET ÄR JAG!

NÄ! Nu är jag jäkligt bitter alltså!

Kom precis hem från ännu en hård träning... ALLA TRÄNINGAR nu är antingen tröskel eller syra, hur funkar det lixom?? Dessutom så kör vi max styrka, nu på andra veckan. HUR, HUUUUR förväntar sig tränarna att vi ska återhämta oss och simma bra på alla dessa träningar också? Där ligger man och håller på att dö för att man tagit ut sig till det yttersta och så får man ändå skit för att man simmat för långsamt, "good effort but I was expecting you to go faster...". Men jaaaa! Jag hade också förväntat mig att simma snabbare men med 15 hårda träningar i bagaget så säger kroppen ifrån!
Jag är så trött att jag inte ens en gång orkar äta längre, mår bara illa efter träningarna och får inte ner en bit mat även om jag borde. Det resulterar såklart i ännu sämre återhämtning.

Vi är människor INTE robotar...


Just i detta nu. GAAAAAAHHHHH.

Iväg att plugga... jag älskar min tillvaro

Kommentarer
Postat av: papsen

What doesn't kill you.......



pussss :-)

2010-05-04 @ 23:34:41
Postat av: papsen

what doesn't kill you.....



pussssssssssssss :-)

2010-05-04 @ 23:36:49
Postat av: Johan

Se inte så arg ut Liz! You can do it!!!

2010-05-05 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0