Tight Schema

Fulproppad dag:
Tränade imorse mellan kl. 08.00 och 11.00. Stack hem och bytte om och sedan stack jag och Jeremy och shoppade där efter direkt till Basket matchen mellan UC och Notre Dame.
Nu är jag hemma en kort stund och gör mig i ordning för att gå på middag med Jeremy och sedan ska vi på bio och se Avatar.

Igår simamde vi dual meet mot Miami. Tyvärr förlorade vi, jag r ändå rätt nöjd med mina insatser, har varit sjuk i en vecka och hade följande tider:
200 frisim: 1.53.63 (vann)
200 rygg: 2.03.8 (kom två f**)
200 IM: 2.10 (kom trea, blev aningen trött...!!!)

På måndag är vi lediga från skolan, det är Martin Luther King day (ursäkt för att vara lediga från skolan) så det är lång helg :-)

Nepp, dags att göra sig iordning!!

Adios
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: pappa

AVATAR så vi idag i 3D, det va fräckt. Gillade du den?

2010-01-17 @ 02:10:53
Postat av: mamma

Tjenare biffen...vill bara säga att jag älskar dig och att jag hoppas att du har en skön ledig dag idag. Här i Svedala kämpar vi på. hade snöat inatt så det var lite knepigt att köra in till jobbet; inte pga väglaget utan pga av livrädda trafikanter som borde tagit tåget...Pusssss mamma

2010-01-18 @ 08:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0