Sökes: kommentarer

finnes: tre månaders baby, bra skick.
MEN KNASPUTTE!!
Hehehehe

Nä men seriöst, lite skoj är det med kommentarer :-)

Nu sitter jag här och käkar frulle (bagels med cream cheese och youghurt) och lyssnar på Sveriges radio! Ska snart iväg och ha engelska 289 (litet hopp från 102 som jag läste innan, betydligt högre tempo och högre krav).
Min kurser denna terminen: English289, Business Mareting, Financial accounting och Calculus. Blir nog bra ska ni se!

Annars då, i lördags simmade vi (eller ja, inte jag, jag vart sjuk så jag simmade inte) Louisville, träffade Therese Bergström och Fanny Lilieström, mycket skoj. Jag och Therese kom på att båda våra föräldrar samt Astrids (Armgarth) kommer att komma till Conference, vi misstänker att det blir ett litet mini SM, allt som saknas är Wedes så det får vi ta och göra något åt...

På Fredag simmar vi Miami, då ska det gå undan. Senast på Miami invitational hade de en tjej som "out touchade" mej precis på 200 rygg och lite mer än precis på 100 rygg men DET ska det bli ändring på nu!

Nu ska jag gå och borsta bissingarna

Bjuder på en bild på de tre vännerna och Jerry:


Over and out
//Liz M Hansson


Kommentarer
Postat av: Papsen

Klart du skall få en kommentar, din lilla knasprutta.Visste du att Bagels är ett judiskt bröd som först kokas innan det gräddas!?! MIG kunskap! Asså de ska ble så himla kul å komma till dig, har redan köpt massor av tutor å mojs, funderar på sy en "tifo" på nga hundra kvadratmeter!

2010-01-14 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0