Heureka

... Det är lite så det känns fatiskt när jag faktiskt förstår vad jag gör i accounting. Och jag ska tillkännage en liten hemlis (kan lätt hållas emot mig i framtiden), jag gillar det! Tihi, det är fatiskt ganska skoj att sitta där och pussla fram och tillbaka med siffrorna innan allt tillslut äntligen faller på plats. Dethär får jag kanske ångra om ett par veckor när jag sitter och sliter mitt hår av förtvivlan för att jag inte fattar något alls men "so far so good".

Nu ska jag laga middag

Tjarå
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: pappa

YES, va vad det jag berättade för dig tidigare om siffror om dess tillstånd och uppenbarelse. Nu vet du åsså.....

2010-01-23 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0