Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vad är det med mig och bli skadad innan Big East?! Nu har jag lyckats gå och dra på mig "Tendonitis", vet inte vad det heter på svenska men här är en länk för intreserade http://orthopedics.about.com/cs/sportsmedicine/a/tendonitis.htm
Farbror dokotor visste dock att det är så pass nära till Big East att det måste göras något snabbt så han satte mig på kortison tabletter direkt. Käkar det i nio dagar nu, är det inte bra tills Big East så får jag e spruta för det, för simma Big East det SKA jag!!!

Bra nyheter: Josan (Wede) kommer på Fredag!!!!! Hon ska på recruiting trip hit :-D. På Lördag ska vi även tävla (hoppas jag får!!!) mot Wright State, tanken är att vi ska vinna. Det är vårt sista Dual Meet för säsongen och förhoppningsvis kommer det vara mycket folk där, ska bli grymt skoj!

Nu ska jag plugga inför veckan som kommer.

Ha en bra vecka!
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj pyret, jag är säker på att det ordnar sig med axeln. Som vi har pratat om så är det viktigt att du inte anstränger dig innan all smärta=borta. Du, om 2 veckor...!!! Puss / mamma

2010-02-01 @ 13:21:25
Postat av: Matilda

Tendo på latin = sena

Tendonitis = senhinne inflammation ;)



PUSS

Dr. Svenning

2010-02-10 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0