Stolt ägare av en iPod Classic

Jag har joinat klubben och skaffat mej en i-pod (classic 80gb). Jag älskar att få nya teknik prylar, blir som ett litet barn och somnar med dem på kudden bredvid mej :-).

Axeln känns bättre men jag vågar inte ropa HEJ, då sitter jag väl här snart igen med tårar för att jag inte kan simma. Tävling i helgen kommer det till 90% säkerhet att bli, gissa om jag är LYCKLIG!! (Är det illa att något som simning gör mig så glad och så olycklig på samma gång?)

Nu ska jag gå och göra lite rehab, woho.

2 dagar tills Jossan Kossan kommer!!!!!!!
12 dagar tills jag får träffa mamma och pappa!!!!!!!!!

Jag dör vad jag längtar!!

Rehab var det sa Bull
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: sofie

va har du! jag vill också XD<3

2010-02-03 @ 20:26:47
Postat av: Hanna

Vad ska du gora pa Springbreak? Traffa paronen?

2010-02-08 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0