Well heeeellooooo

Halloj halloj

Har egentligen inget särskilt att skriva. Har haft en relativ lugn helg. Har bara umgåtts med simmarna (som vanligt). Kommer bli så himla underligt när de här fyra åren är över och man helt plötsligt inte har alla runt omkring sig längre... Nä jag vill inte tänka på det bara, hade inte gett upp det jag har här för allt i världen. "Without a doubt" den bästa möjligheten jag någonsin har getts, kommer lämna Cincinnati med en utbilding, vänner för livet och inga lån "what so ever", ibland känner man sig verkligen lyckligt lottad!

Idag har det blivit pluggande, calculus står på schemat, prov på onsdag. Har även försökt fixa med alla skattepapper utan någon större framgång... Och ovanpå allt har jag stött på EN HEL DEL problem med NCAA regler, vet inte hur detta ska lösa sig men förhoppningsvis så kommer det göra det.

Väntar nu på att min mat ska bli klar sedan kommer Jeremy och hjälper mig med matten, har integraler som snurrar i skallen just nu och de vill ICKE reda ut sig... Förhoppningsvis så blir det lite klarhet när mitt geni har hjälpt mig.


Bild från förra årets Beach Party, jag och Jeremy

Kommentarer
Postat av: K

tjenamos froken hansson, allt bra med dig hoppas jag! :) har jetski arret lakt an?



PS! hoppas det loste sig med de dar integralerna tillslut ;)

2010-04-14 @ 01:52:29
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Ni ÄR så söta!

2010-04-29 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0