Long time no see

Jaaa, jag vet, jättedålig uppdatering från min sida men det har helt enkelt inte funnits någon tid. Först var jag i Florida en vecka på spring break sen kom Sofie hit, sen kom Hanna yttring hit och sen kom Malin och Anna Kersmark hit, så det har varit huset fullt minst sagt.

Florida var väldigt trevligt, dock lyckades jag trilla av en jet ski i ganska hög fart och spräckte ögonbrynet, ambulans (eftersom jag slog i huvudet så hårt) till sjukhuset och 7 timmars väntan på en plastikkirurg ledde till 20 stygn i pannan (tio på insidan och tio på utsidan, de tio på insidan löses själv upp i kroppen), scare face represent. Nu måste jag gå runt med hatt i tre månader för att skydda ärret FINT!

Minutrarna innan olyckan, goa och glaa :-)

Tänkte att jag var tvungen att matcha stygnen ovanför vänster öga

 

 

Sista kvällen åt vi på en väldigt god restaurang

Kollade online på när Josh vann 50 frisim på ncaa, 18.93 (konverteras till 22.0 i långbana!)

Alla vi på stranden precis utanför hotellet

Att ha min svenska maffia, som vi kallade oss, här veckan efter Florida var hur kul som helst! Inte lika kul när de åkte dock L. Lovar att jag lägger ut bilder på våra bravader när de kommer upp på facebook, min kamera funkar som sagt inte.

Nu måste jag rikta min fokusering på läraren istället sitter i min ”History of Jewish Civilisation” klass, sådär skoj men jag måste ha en historia klass såatt…..


Kommentarer
Postat av: pappa

Roligt att läsa din blogg ejen, har man inte blivit bortskämd de senaste månaderna......

2010-04-09 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0