nyårslöftet "blogga mera!"

Se där ja, börjar bra med bloggandet...

Har iallafall fått igång internet här, tur är väl det för internet klarar man sig inte utan (hur gjorde man förr i tiden egentligen?!)

Har i princip fixat klart mitt rum, har tagit en massa bilder men nu ska vi bara hitta kabeln så jag kan ladda upp dem också :-D.

Idag hade vi första officiella träningen, skönt att komma igång igen, har visserligen sprungit och simmat två ggr var sedan jag kom hit men det blir ju så mycket roligare när vi är flera :-).

Nu är jag dödshungrig, sitter och väntar på han den där fransmannen så vi kan åka och handla mat, utan bil här kommer man inte långt!

Ska stirra lite till på tv:n, älskar denna dumburken hehe :-P.

Hur är allt där hemma, Chattis, uppdatering tack :-)

Slutet bra allting bra
//Liz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0