"Monty noo, my legs are seriously about to fall off"

Först och främst, Chattis vad snackar du om? Oh*24 haha jag e helt lost här min vän :-P!

Bah det var lite jobbigt att träna idag, 5*300 simning med 6-takts benspark, gjorde vi inte det fick vi börja om från början (jag och benspark har kanske inte världens bästa relation om jag uttrycker det milt). Efter det simmade vi 10*25 under vatten, att jag och Stepahnie hade en skratt-attack och var tvugna att börja om från början vför vi gick upp och tog luft gjorde inte det hela mycket bättre. Monty börjar nog bli lite irriterade på oss och vårat babbalnde, kanske ska fundera över det... Men vi har ju så mycket att prata om, har ju inte setts på hela sommaren!!

På tal om något helt annat, har tvn på här bredvid och det pratas om skådespelaren Patrick Swayze som har har gått bort nu i veckan, usch det är så sorligt jag menar finns det någon som kan dansa som han gör i dirty dancing *ooooh*, nu blev det varm här inne hehe :-P


Hot Hot Hoooot!

Nu sitter jag och väntar på att pojkvännen ska komma över, blir altid lika glad när jag vet att han är påväg för han är världens bästa!

Kram
//Liz

Kommentarer
Postat av: Chattis

Men Liz, du gör mig besviken!

Det är en låt, både du och jag "gillar" den jättemycket. Vi borde tala tyst om vad låten heter och vem som sjunger den. Låtens namn börjar på Emma-.... Fattar du nu?

2009-09-17 @ 08:05:00
Postat av: Matilda

Gud va jag saknar dig och alla din OÄNDLIGA energi när jag läser din blogg.. Varför, åh, VARFÖR ska vi behöva bo så långt bort från varandra????

2009-09-17 @ 15:47:10
Postat av: Rosanna

Amen öhhh Liz, han är ju jätteäcklig

2009-10-29 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0