Leaving in 9 hours :-O

Sådär ja, än en gång är jag nu nedpackad i två väskor påväg att ge mig av till andra sidan Atlanten.

Viss är det ett konstigt liv man lever, alltid är det något jag längtar till och något jag kommer sakna. Det finns två sätt att se det, antingen är det alltid jobbigt för att jag saknar någon eller så är jag alltid lycklig för att jag har två underbara ställen att spendera min tid. Jag har bestämt mig för det senare, även om jag alltid saknar min familj och vänner när jag är i Cincinnati och saknar pojkvän och vänner när jag är i Svedala så är jag ju alltid med människor som jag tycker om och det är ju inte alla som är så lyckligt lottade ellerhur?

Imorgon rullar volvon från Dressinvägen mot Kastrups flygplats klockan 05.00, ruggigt tidigt men jag överlever, jag har ju en rackarns massa tid att sova på planet. Kommer anlända till Cincinnati 15.25 lokal tid. Cincinnati ligger 6 timmar efter oss så svensk tid kommer jag landa 21.25.

På Lördag flyttar jag in i mitt nya hus. En liten fågel viskade i mitt öra att Jeremy redan har flyttat dit de flesta av mina möbler, lite lyx jag har eller?!

Jag hör av mig så fort jag kan och berättar att jag lever.

Peace
Liz

Kommentarer
Postat av: K

kul att se att du börjat blogga lite nu igen.. ;) önskar dig en trevlig, problemlös flygresa!

2009-09-02 @ 23:29:48
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Z

wiiiiie us and a here you come hahah have a nice flight , hoppas allt gåt bra.. kan gissa att du längtar mer än någonsin nu :D puuussss puuusss

2009-09-03 @ 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0