"It's a party in the USA"

Åh vilken helg, riktigt rolig har den varit.

Helgens soundtrack:



Började i fredags då vi hade en liten grillkväll hos Nick, nästa alla i laget var där inklisive våra nya fresmens roligt med nya ansikten. Blev inte så jättesent eftersom vi hade träning på lördag morgon. Och vilken träning! Riktig killer! Simningen var inte så jättefarlig simmade en hel del långa serier bl.a. 10*200 frisim men jag gillar sånna serier, spec med egen vila, skönt att komma in i sitt eget tempo. Men landträningen var en anna historia har lite svårt att röra mig idag sanslös träningsverk.

På Lördag kväll gick vi ut på middag med delar av tjejlaget, mysigt och alla var väldigt finklädda. Vi hade fortfarande inte bestäm vad vi skulle göra efer middagen men vi hoppades att någon skulle erbjuda sig att ha fest i stt hus men eftersom det inte hände så erbjöd jag och Steph oss istället och vilken lyckad fest det blev! Folk kom hela tiden fram till oss och sa att de hade så roligt. Dock blev vi aningen irriterade när det bara dök upp folk som vi inte visste vilka de var eftersom någon hade bestämt sig för att bjuda in dem utan att fråga oss men ingen fara på taket. Så nu har vi invigt "Club 3238" en lyckad invigning får jag säga!

Lite bilder från middagen:

Alla tjejerna som var på middagen

Sophomore tjejerna: Anna, Steph, jag och Renee

Rumskamrater, festfixare #1!, you name it, Steph och jag

Imorgon börjar en ny vecka och på onsdag börjar skolan igen woop woop

Klart slut
//Liz


Kommentarer
Postat av: papsen

låter som en kul lördag. Men jag uppmanar dig verkligen att se till att ta en "double dip" i skolan. Things can change and this is serious.......

puss på dig min lilla gurka.....

2009-09-22 @ 00:31:56
Postat av: Sofie

vaa, har du inte skola varje dag i veckan :P?? chattis har din bok nu :) puss

2009-09-22 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0