Hemma efter en superbra helg!

Tillbaka i Cincinnati igen efter en underbar helg på sjön precis utanför Louisville.

Vi har haft riktigt tur med vädret, strålande solsken hela tiden.

Vi åkte dit på fredag, och fredagkväll var vi tvugna att stanna med båten inne i hamnen så det blev en ganska "lugn" kväll första kvällen. På lördagmorgon åkte vi ut på sjön och solade och badade hela dagen och hade riktigt riktigt roligt. Lagom segt att vakna upp på söndag morgon men det gjorde vi, kl 8 på morgonen för att vara exakt. Båten var så pass liten att så fort första personen vaknade upp så vaknade alla. Vi åkte tillbaka vid 15 tiden på söndag, alla brända och sega så söndag kväll var en riktig chill-kväll med popcorn och VMA på tv (vad är det föresten för fel på Kanye West?!?!, antar att det är dagens stora snackis)

Här kommer lite bilder från helgen:


Tjejerna på båten, frv, Lange, Renee, Steph, Anna, jag, Kirtley

Jag och Anna

Jag och Jeremy (kul att han vill vara så vacker på bilden...)

Och tillsist min favoritbild från helgen:

Jeremy i sitt esse

Nu ska jag fördriva några timmar här hemma (tränade i morse inga fler träningar idag) sen när Jeremy kommer hem så ska vi kolla på fly till Frankrike där jag hade tänkt att spendera nyår.

Peace
//Liz

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling, nu ska jag komma in i vanan att regelbundet gå in på din blogg. Bra att du påminde mig igår. Tittade igen och läste i lugn o ro. Bra bilder och det verkar verkligen som att ni har haft roligt. Älskar dig mer än mest. Pussssssssssssss /mamma

2009-09-15 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0