Framme i metropolen Cincinnati

Framme, framme framme.
Usch vad jag hatar den dar flygturen den ar ju sa laaang! Men den gick bra, utan forseningar eller nagra andra problem.
Nar jag kom fram till Cincinnati sa skulle jag forst ga igenom tusen sakerhetskontroller som vanligt och sedan fick jag traffa Jeremy. Vilken konstig kansla det var, han har lixom inte varit verklig pa tre manader och helt plotsligt star han dar bara, jag blev helt mallos och det blev han ocksa sa under nagra sekunder stod vi bara och tittade pa varandra innan han klackte ur sig "this is so unreal!!" och sedan var allt som vanligt.
Jag flyttar pa Lordag sa under tiden bor jag hos Jeremy sa nu sitter jag har ensam i hans lagenhet eftersom han ar och jobbar ska snart ga och kika i kylen om har finns nagon mat sen ska jag nog ga och handla lite. Foresten sa vaknade jag klockan fyra i morse och kunde inte somna om, det ar skont med jetlag!
Gemensam traning borjar pa tisdag men jag kanner inte riktigt att jag vill slappa allt det jag redan kommit igang med hemma i Malmo sa jag ska ga ner och simma i eftermiddag hade jag tankt.
Jaja, kylen var det va?
Vi hors pa Lordag, da ska jag visa bilder fran mitt nya hus :-D.
Over and Out
//Liz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0