Xavier dual meet imorn

Sitter pa ett av alla vara computer-labs och har precis skrivit klart ett brev for min business-comm class... skoj...
Har haft en hektisk vecka med tre mid-terms sa uppdateringen har varit aningen kass, jag vet. Imorgon ar det dags for vart forsta dual meet mot Xavier university, ANTLIGEN!!! Jag kommer simma 100 rygg och 200 frisim individuelt och ryggsim i 4*50 medley laget. Jag langtar!
Ikvall ska vi ha pasta-middag med laget och ha lite pump-up snack osv.
Om vi har tur sa tar jag med mig kameran pa fredag och tar  lite bilder jag kan visa er.
Ha det gott
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummen massor för dig under dual meet. Ge järnet. Puss /mamma

2009-10-23 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0