woopdido

YEAY vad jag simmade bra idag på träningen!!!

serien (igen!): 20*100 snabbt, snabbt, snaaaaabbt! Med 1 minut vila. Jag simmade alla rygg och snitatde 1.03-1.05, konverteras enligt http://www.swimmingworldmagazine.com/results/conversions.asp till ca 1.11 rundor så det tycker jag är fullt godkänt (uuh det låter inte lika bra när man skriver det i meter-tider). När jag var påväg att starta den 19:e frågade randi ifall jag ville "sitta ut" en hundring och om jag isåfall kunde göra den sista under minuten. Jag tänkte att det skulle jag nog kunna klara. Sagt och gjort, fick vila en hundring sen var det på det igen, min tid: 59.4 :-D konverterat till 1.06.3, inte fy skam för att vara träning.

Imorgon är det dags igen, jag gissar på att det kommer bli 5*500 (ååh jag vill bara ha den rackarns serien överstökad NU!) Jag vill ha den överstökad men jag vill inte simma den... makes sence?...

Nu ska jag krypa ner i min varma säng aaaalldeles ensam (känner mig lite halvkraslig så tänkte att Jeremy ska få en paus från mig).

Peace out
Kram
//Liz Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0