Jag har träffat Ryan Lochte...

... eller ja... nääästan.

Två saker att berätta (liten förvarning sådär hehe)

#1) Det hände en rolig sak inatt, tydligen ringde Jeremys telefon och jag frågade honom i sömnen "vad var det?!" han svarade att det var hans telefon vilket ledde till att jag skrattade hysteriskt i en halv minut sedan slutade och sov sött igen. TUR att det inte var andra hållet, att det var Jeremy som skrattade, jag har fortfarande inte släppt den läskiga filmen från i onsdags så jag hade antagligen kissat i sängen.

#2) För er som känner mig väl så kommer ni förstå varför jag är så sjuuuukt exalterad över det här, detta är bara så himla coolt. En tjej i min franska klass frågade mig imorse om jag simmade "ja" svarade jag "hur så?" och då säger hon följande "oh cool, then you probably know who my cousin is, his name is Ryan Lochte" jag dog!!! Hur coolt är inte det på en skala?!?! Ryan Lochte= en av de hetatse på vår jord. Jag borde fråga henne om hon har hans nummer och be honom komma hit på någon tävling hehehe.


Ryan Lochte

Nap-time
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej Liz!

Simmade också i MKK men nog inte samtidigt som dig. Ville bara skriva och säga att jag simmade i USA tillsammans med Ryans syster Megan och jag har träffat honom flera gånger, firat Thanksgiving mm. Detta var för kanske 8 år sedan, men han var snygg redan då!

Verkar som att hela simmar USA älskar honom!

Hoppas det går bra i Cincinnati =)

kram

2009-10-19 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0