"Det kan va så förfärligt, det kan va så bra"

Jag vet att på senaste tiden är det inte jättemycket positivt som skrivits på bloggen, och på senaste tiden har det inte varit så jättemånga positiva tankar i mitt huvud heller så där här ni anledningen. Men ni vet hur det är ibland, inget funkar riktigt som man vill och allt känns jobbigt. Jag vet att jag kommer komma ur denna svackan om ett tag men det gör det inte lättare just nu.

Och idag var det ännu en jobbig dag om man heter Liz Hansson (nä men gud vad patetisk jag låter, jag SKA rycka upp mej).

Träningen imorse var inte så farlig, simmade i en timme och sen blev vi uppskickade eftersom pH-värdet var ur balans, skönt tänkte jag men icke, vi fick sota för det på eftermiddan istället.
: 1 timmes STENHÅRD styrketräning följt av 2 timmars STENHÅRD simning.

Simningen idag bestod av (huvudserierna) 10*200 tröskel (15 sek vila) och sedan 20*100 snabbare än farten på 200:ingarna (30 sek vila). Simmade frisim på 200:ingarna och snittade runt 2.14, inte överdrivet snabbt men efter styrketräningen innan var man lagom mör! Simmade ryggim på 100:ingarna och snittade runt 1.09 sen ville jag bara gråta. Ni vet den känslan av utmattning att om man öppnar munnen och försöker prata kommer man börja gråta? Så var det och så lite spykänsla ovanpå det så mår man ju som en drottning... Efter träningen pratade jag med Monty ganska länge om diverse saker som hemlängtan och dyl. Problemet var att jag hade min calc-klass efter träningen så jag hann inte äta något innan, en snabb proteindrink fyllde inte på mina depåer... Men nu har jag äntligen kommit hem och fått i mig lite mat så nu väntar läxorna, yippie!

Ha det så bra!
Saknar er där hemma jättemycket!!
//Liz

Kommentarer
Postat av: pappsen

Saknar dig där borta jättemycket!!!!!

2009-10-06 @ 16:03:57
Postat av: Chattis

Du anar inte hur många som har frågat mig vad rubriken betyder på engelska, för du heter ju det på facebook också. Sen har alla försökt uttala det, haha!

2009-10-06 @ 17:03:39
URL: http://nilssoncharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0