Bättre och bättre dag för dag...

Vet ni vad?! Jag ryckte upp mig!! :-D. Efter att igår fullständigt ha träffat botten när det gäller allt från simning till skola till privatliv så lyckades jag att ta mig själv i kragen.

Och idag simmade jag äntligen bra!

(fr) 5*200 (60 sec vila), lite långsammare än tröskel, snittade 2.05-2.06
(fr) 10*100 (60 sec vila) snabbare än 200:ingarna, snittade 59...
(ry)10*75 (40 sec vila) SNABBT!!!!! snittade 48-49.

Jag vet att tiderna inte säger mycket för er men det var bra tider (för mig :-))

Nu sitter jag och körar ner mig i matte efter min timmes-långa tutor-session (tur att dom finns säger jag bara)...

Over and out
Kram
//Liz

Ps. Liz och Chattis gemensamma blogg börjar se dagsljus, vi behöver bara en header och lite till hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0