200 IM simmare?

Det gick undan igår på vårt "intersquad meet".

Jag vann! :-D. Med 100 poäng.

Simmade följande på följande tider (25 meter inte yards)

100 fr: 57.83
50 fjäril: 29.91
50 rygg: 31.06
50 br: 35.49
200 IM: 2.22.52

Lite överraskad för 200 IM tiden, sm-kval och allt, dock är inte resultaten officiela eftersom det bara var vårt lag som tävlade men vi hade riktiga score-board tider.

Denna lördag blir en lugn lördag för mig. Var på bio med Jérémy och nu väntar jag bara på att min tvätt ska bli klar så jag kan gå och lägga mig. Killarna som bor i huset bredvid (också från simlaget) har fest ikväll men jag orkar verkligen inte gå dit, så kan det vara ibland.

Klart slut
//Liz M Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0