15/10/2009 eller som man skriver i USA 10/15/2009

Idag, kom det där berömda "pianot på ryggen". Efter att ett antal dagar ha simmat så bra på träningen simmade jag idag uruselt! INTE SKOJ!

Imorgon har vi ett "intersquad meet". Vi kommer simma det i 25-meter (hallelulja) och sträckorna är: 100 fr, 50 fj, 50 ry, 50 br och 200 IM. Intressant.


När jag kollade på chattis blogg såg jag att hon hade lagt upp bilder på sitt rum och det hade jag ju också lovat att göra.

Voila:


Mitt hus på Glendora ave.


(oj den var visst lite suddig)



Och här är min adress, återigen med risk för att få mjältbrand på posten...

Liz Hansson
3238 Glendora Ave
45220 Cincinnati, Oh
USA

Kommentarer
Postat av: Chattis

Ooooh, du har städat! :D

2009-10-16 @ 03:04:03
URL: http://nilssoncharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0