Voted most likely to end up on the back of a milk-box drink



Här sitter jag på Studytables och håller på att dö av uttråkadhet.
Håller på att fila på min första outline till mitt tal som jag har nästa onsdag, det kommer handla om Title IX, regeln som har gjort att våra killar inte får scholarship längre. Det ska vara ett övertygande tal och jag kommer såklart ta ställning emot den där ålderliga regeln!

Just nu är ag på sådär halv bra humör... Gjorde precis ett quiz på matten och fick 70%, jäklar jäklar jäklar, jag måste få bra det här nu annars går det utför med mit GPA... Och det vill jag INTE!!!!

Annars har vi väll fått lite bra nyheter för laget idag. En tjej som jag var värd för under hennes recruiting trip har skrivit på för Cincinnati, hon gör typ mina tider på ryggsim så jag planerar att få en bra motståndare på träningen nu!

Annars denna veckan, på trosdag närmare bestämt, ska vi åka till Charlotte i Nort Carolina och simma GP. Ska faktiskt bli riktigt spännande, stora namn som Michael Phelps, Ryan Lochte och Cullen Jones kommer vara där. Det är Michael Phelps första tävling efter avstängningen så det lär ju vara stort uppdåd runt honom. Tror det kommer sändas live på nätet så nr jag hittar länken till det så lovar jag att lägga up den.


Nä  nu får jag väll fortsätta med det här evennerliga pluggandet, argh!! Det tar ju aldrig slut!!!!

Ha det fint där hemma, och ni som redan fått komma hem till Sverige, njuuuut!!!

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

Ja det får du fän länka! (A) du har nog hört talas om vilken plelps nörd jag e så om du träffar honom kan du ju säga att jag gärna röker på med honom nån gång XD

2009-05-12 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0