Saturday night live

Lördgag kväll och jag sitter ensam och kollar på "night at the museum" men jag är inte bitter, faktiskt riktigt skönt att vara ensam, tid att tänka får man ju definitivt och det har jag gjort.

Det är så konstigt att om två veckor åker jag hem. Mitt år som freshman är slut, tänk att för ett år sedan var mitt liv så annorlunda. Under hela året har jag längtat efter att åka hem och nu när det är så nära är det en helknasig känsla (någon som simmat på college som förstår mig?), ta det inte fel jag SAKNAR er där hemma så jag hålle på att bli galen men jag önskar att usa och sverige kunde vara på samma ställe, eller ja, att människorna kunde vara på samma ställe.

Jaja, nästa år är jag sophomore :-O, tänk jag behöver inte bli kallad "freshman" längre!! Ska bli sjukt kul att se nästa års freshman få gör ivigningen (Chattis blir du nervös nu?) :_P.

Nä nu ser jag här att "wedding singer" är on så det ska jag ägna mig åt nu.

TVÅ VECKOR!!!

Åh ja just det, Johan ,jag försökte ring dej idag, försöker imorgon igen, jag vill ha 28 i min baddräkt iallafall :-)

Bye byee

Kommentarer
Postat av: Chattis

Hahah, ja lite nervös blir jag allt :P

2009-05-31 @ 18:09:35
Postat av: zäta

jag förstår precis va du pratar om :) obehaglig känsla e va de e hehe

2009-06-01 @ 05:14:21
Postat av: becca

ooh ja jag vet precis vad du pratar om. Man vill åka hem men ändå vill man vara kvar. men det är underbart att kunna vara hemma hos dom här hemma ett bra tag också, Usa vännerna får ju ha en under resten av året!

2009-06-01 @ 20:40:58
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0