I love College, heeey

Hej hej hallå dagboken

Åh vilken helg, sjukt skoj har jag haft (igen!).

I fredags hade Emma för-födelsedags firande, hennes faster var där och lagade mat till oss, gratis mat och gratis förfriskning, sådant är vi för!! Kom i säng sent och hade träning tidigt... Men som en klok man vid namn Ulf Hansson säger "Tarzan på kvällen, Tarzan på morgonen" så det vara bara att bita ihop, rackarns hårt pass var det också och jag simmade BRA , kryss i taket!!!


Amy, Anna, Renee och jag hos Emma

På lördagne, blev det inte Louisville men väl ett Derby party, middag för Emma och utgång till Mount Adams här i närheten. Derby festen var så himla rolig, alla var jättefina och vi satte alla 2 dollar på en random häst, tyvärr vann inte min häst "Hold me back" (hahaha ilket namn ellerhur?!) men jag var glad ändå. Dansade hela natten lång så idag värker både fötter och ben men det var det väl värt!!!


Jag, Anna (sprick i foten därav luft-gipset), Stephanie och Renee på Derby festen


Jag och Jeremy

Nu ska jag öva tal hela kvällen... Skojsigt

Ha det bra min vänner!

Btw, Emma (Johansson) jag såg din tid på 200 frisim i stockholm, Rackarns du, det var inte dåligt, känner mig nästan lite hotad inför sm nu :-P. HÄRLIGT simmat!!! (om du läser :-P).

Puss och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Pappa

Eller som vi säger på kusten, Stoppez bien; Tarzan le soir, Tarzan pendant le matin

2009-05-04 @ 09:42:51
Postat av: Pappa

Eller som vi säger på kusten, Stoppez bien; Tarzan le soir, Tarzan pendant le matin

2009-05-04 @ 10:13:34
Postat av: Emmaärbäst

haha tack så mycket du! =) när kommer du hem till ditt vackra hemland?

2009-05-04 @ 17:15:02
Postat av: Chattis

Vad söt du är gumman!!

(Jag hoppas du har läst på facebook vad jag har skrivit :D) <3

2009-05-06 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0