Baseball och en underbar nyhet

NU är jag vid liv igen!! Härlig helg!
Igår var jag på min första baseball-match igår, riktigt coolt, utsålt och fullständigt packat av folk. Inte en College-match utan Cincinnati Reds mötte S:t Louis Cardinals, givetvis vann Cincinnatis stolthet, Reds!

I fredags såg jag filmen Benjamin Button (igen) tycker fortfarande inte att den är sådär förfärligt bra, vad tycker ni? Det enda roliga är att se hur Brad Pitt förändras :-)

I vecka fick jag världens roligaste nyhet! Chattis, min andra simhalva, kommer börja här till hösten!!! Cincinnati kommer bli ännu mer osäkert! Chattis är även personen bakom min nya fantastiska design på bloggen här.

Vad mer kan jag säga... Hmmm... Nä inget var det.

Bilder kommer när jag får sladden till kameran!

Nu ska jag klämma i mig en fin burrito från Chipotle mmmmums!

Over and out Folks

Kommentarer
Postat av: becca

I LOVE CHIPOTLE!! haha

2009-05-11 @ 06:18:16
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0