The end is near...

Sorry för dålig uppdatering.

Snart är Sringbreak slut :-( lite sorligt, har dock haft en väldigt avslappnande vecka, simmat lite och tagit det MYCKET lugnt. Igår var vi på Hoffbrau Hause, en tysk resturang i Newport, Kentucky, ca 30 min härifrån. Mycket god mat och treligt.

Logan, Jeremy och jag.

Eftersom vi inte har två terimen här utan fyra så påbörjar i en ny termin nu efter lovet. Förra terminen gick bra för mig, hade 3.65 i GPA vilket betyder att jag hamnade på något som kalas för "Deans list" för elever med bra betyg, lite stolt känner jag mig, något får ju gå bra när Big East inte alls gick som förväntat.

På måndag börjar också spring training, har hört att den ska vara riktigt tuff men jag ser faktiskt fram emot att komma i form igen och förhoppningsvis simma snabt på GP i Maj, inte allt för lång tid kvar nu.
 Oj vilket uppvaknande jag fick nu, det är ju faktikst vldigt snart :-S, aja det är bara att träna på.

Nä vad mer har jag att skriva, inget särskilt. Har en väldigt tråkig kväll men sådana måste man väll ha de också...

Tillbaka till tråkigheten.

puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG SAKNAR DIG!!!

2009-03-30 @ 12:02:20
Postat av: mormor

Hej,Liz! Här sitter vi, Sofie och jag, och s. har till uppgift att lära mig en del om datorn! Stackars henne!!! Nej, det är inte synd om henne, fäör hon har en duktig elev! Vi mår bra alla tre.jag kommer att skriva brev till dig senare. Kram från mf,mm,och Sofie!

2009-03-30 @ 16:21:45
URL: http://lizmhansson.blogg.se/
Postat av: K

jupp:D

2009-04-07 @ 19:46:03
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej snäckan! Nu tycker jag de är lite dålig uppdatering igen! Vad händer därborta?? När kommer du hem igen?? Kramar

2009-04-09 @ 16:18:36
URL: http://caatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0