tisdagen den 10:e Mars

Livet just nu är ungefär lika spännande som titeln på detta inlägg, det vill säga inte särskilt spännande alls. Och inga ny bilder har jag att lägga upp heller:-(. trist trist

Imorse deltog jag i en research i psykologin, helt sjukt, galet, fantastiskt TRÅKIGT! Jag kollade på en blinkade cirkel på en datorskärm i 40 minuter och skulle säga om den ändrades eller inte. eftersom jag var själv i rummet och jag svarade genom att trycka på mellanslag så gav jag upp efter 20 minuter och tog en powernap...
Efter den revliga starten på dagen hade jag matteprov som jag satt uppe och pluggade till ca 3 i natt, mums med red bull och socker, levde ju rätt länge på det socker-ruset (Nära ett Emma-Johansson-socker-rus för er som vet vad jag snackar om haha :-P)

Igår började jag träna igen, det tycker vi om. Jag känner mig väldigt duktig. Idag har jag bara en timme kvar i studytable innan jag fått ihop mina fyra (förra terminen hade vi åtta timmar i veckan men om man hade gpa över 3.0 fick man det reducerat, jag hade 3.2 i GPA)

Btw, TACK Chattis och Faxe för den underbart fina videon ni hade gjort till mig haha, Jeremy kollade på den och sa "my friends would never to something like that for me" svaret jag hade på det var "No friends are like my friends!".

Nu ska jag sova lite till, jag är rackarns trött eftersom jag bara fick 4 timmars sömn inatt.

Goder natter mina damer och herrar
Au revoir

Kommentarer
Postat av: lovis anjsovis

det berömda emma-johansson-ruset. herregud ja!

2009-03-10 @ 18:09:55
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: K

:)

2009-03-10 @ 18:43:45
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: mamma

hej älskling,

livet är inte en dans på rosor hela tiden. Det viktiga är att ha lite distans när det känns tråkigt. Kom ihåg också att alla skolämnen är itne lattjo-lajbans. Även om man pluggar det man är intresserad av är inte varje dag rolig men den måste genomföras. Varje meter i bassängen är inte heller underbas.

Älskar dig MASSOR!!!!

2009-03-11 @ 07:33:30
Postat av: Chattis

Hihi, varsågod :)

2009-03-11 @ 11:31:37
Postat av: Gustav

Mycket fin blogg, du kan väl kanske besöka min nya FOTOBLOGG www.gustavzetterlund.webblogg.se

- Nyskapande, Kreativ och aktiv

2009-03-11 @ 17:08:56
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Oj måste ni fortfarande gör studyhall (som det heter på min skola)

Vi hade också 8h förra terminen men om man hade över 3,0 så slipper man helt! Jag hade också 3,2 :)

Aja det suger i alla fall, jag pluggar mycket bättre hemma så jag är glad att jag slipper!



Haha mm smygreklam i min blogg för skype! närå mer en pik till alla min kära vänner där hemma som inte orkar ladda hem det! :)

2009-03-11 @ 18:35:18
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0