TGIF!

Thank God It's Friday
Fredag kväll, vad händer då?

Jo, jag har hand om en recruit i helgen, jag står som värd så idag ska jag ta med henne ut på middag, resten av laget ska också med, vi ska till ett ställe som heter Deweys, ett pizza-ställe, jag menar är man i usa så är man. Sedan ska vi ha pyamasparty här i dormen, Stephanies pojkvän har hyrt e film så vi ska va några människor här och titta på den.

Imorgon är jag inte värd längre så då ska jag nog åka och shoppa, och så är det ju s:t patrik day imorgon (isserligen en irländs högtid men ändå) så det kommer säkert hända något trevligt på kvälen kan man väll tänka sig.

Idag hade jag en presentation på engelskan, usch så nervös jag var men jag tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig ändå.

Just nu leker livet, det är ju sjukt vad jag känner mig manodepressiv, ibland är jag bara så less på allt och ibland bara älskar jag att vara här, topparna slår dock dalarna.
Och allt är super med Jeremy också :-)

Nu ska vi åka
Adjöken


Kommentarer
Postat av: daddy

vad dricker man på St Patrick Day????

2009-03-07 @ 00:34:32
Postat av: Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

2009-03-07 @ 00:41:35
Postat av: Andirs

hörrö du St Patrick's Day är den 17 mars, inte den 7e!

2009-03-07 @ 03:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback