Team-meeting och GP

Uhoh, jag har åtta minuter att skriva detta inlägg innan batterierna på datorn tar slut.

Imorse hade vi team-meeting, som jag var med och höll i. Tjejerna har haft lite problem med team-captains detta året så jag kände att någon var tungen att ta tag i det och när Stephen frågade om jag ville vara med och hålla i mötet tackade jag ja. Jag snackade om BE, hur jag älskar stämningen när vi hejjar på varandra och att jag tycker vi ska ta med oss den känslan under dual-meets, samma hemma, tycker vi ska ha känslan på sm och verkligen stå upp och hejja på varandra, det lyfter prestationen. Snackade även om hur vi ska ta hand om recruiter när dom kommer in och tittar på skolan och till slut om dryseason. Så det var det.

Nu har i alltså spring-training att se fram emot. Som tur är så har vi två meets man kan välja att simma, jag kommer simma GP i Charlotte, NC, förhoppningsvis. Kvaltiderna är sjukt hårda, jag har ingen i yards men som tur var så har jag två från SM i somras (långbana) så de räknas (50 frisim på 100-delen).

Iallafall, Nästa vecka är finals-week sedan är det en veckas springbreak, det ska bli helt fantastiskt skönt, ska nog inte gra något särskilt, kanske åka till chicago några dagar, jag håller er uppdaterade.

Yey, detta inlägg tog mig fyra minter att skriva *stolt*

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah va typiskt liz!! Jag har varit pa flera av GP tavlingarna i ar men jusst den i Charlotte ska ja INTE pa! =( hade vart sa kul att se dig!

2009-03-16 @ 16:28:29
Postat av: Rebecca

Oj glomde skriva att de va ja som skrev forra kommentaren!

2009-03-16 @ 16:29:11
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0