Wuzup Vanilla face?

Yo yo, läget och sånt?

Om några timmar, närmare bestämt 4 timmar, så ska vi simma dualmeet mot Miami. Det är ett ganska bra lag.

Doktorn ringde för ett litet tag sedan med beskedet att jag har halsfluss men sa att om jag mår okej kan jag simma ändå, ush detta är en pers, det betyder att jag måste känna efter själv om jag kan simma eller inte, jag tycker inte om det!! Monty sa igår att jag får simma första loppet sedan bestämmer han om jag får simma resten eller inte.
Tanken är att jag ska simma: 100 fri i laget, 200 fri, 200 rygg och 100 fri i laget igen.

Berättar mer hur det går senare. Tar med kameran så jag kan visa bilder sedan. Hade även tänkt filma lite men jag vet inte hur man laddar upp bilder på bloggen. Någon vänlig själ som känner att dom kan förklara för mig?

Ha det bra
Hörs
Peace out!

Kommentarer
Postat av: susan

stakars dig med halsfluss

2009-01-18 @ 13:07:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0