Tävling, middag, Mamma Mia, you name it!


Jag mår bättre igen!

I fredags mådde jag kisskasst värdelöst så jag fick bara simma första loppet, 100 fri i laget, hade 51.8 motsvarar väll en 57 höga kan jag tro. Killarna vann sin tävling, tjejerna förlorade. Efter tävlingen fick vi mat från Panera, lätt mitt favoritställe här, sjukt god mat har dom där!

Suddig bild jag vet men det är iallafall från när simhopparna tävlar i Fredags.

Igår var en riktigt bra dag!
Jag fick inte träna på morgonen så halv elva mötte jag Jeremy utanför simallen och så gick vi och åt frukost på Panera (såklart :-P). Efter det gick vi till banken för att fixa med mina kort som inte vill fungera här. Efter banken gick vi till ett piercing-ställe eftersom jag funderar på at ta ett till hål i örat. Dom rekomenderade mig att vänta till efter big east med orden "I mean I really want your money but your well-being is more important" så jag får snällt vänta, måste säga att jag var lite lättad, jag var tvungen att stanna utanför i nån minut innan vi gick in bara för jag blev så nervös haha... Men efter Big East då jäklar!

Sedan gick vi hem där Kirtley hämtade upp mig för vi skulle åka till Kroger och köpa mat för vi ville klla på Mamma Mia i killarnas hus, detta fick vi endast göra om vi lagade midadg till dom. Sagt och gjort, en variation av Gordon Bleu blev det, väldigt uppskattad:-)! Sedan kollade vi på Mamma Mia (det var nog 7:e gången jag sett den filmen nu). Vi hade riktigt roligt med "sing a long" och allt. Sådana dagar som igår gör mig så glad att jag är här!
Här kommer lite bilder:

Logan håller koll på att allt står rätt till

Kirtley med vår underbara kyckling

Sing a long :-), Jeremy

Jag och Kirtley, kvällens kockar!

Och ja just det, Anna, tack för ditt godkännande haha och -22°c, jag lovar jag ska inte klaga mer, det är ju helt galet kallt! Mitt tips är: flytta ner till varmare breddgrader som tillexempel Skåna kanske :-).

Imorgon är vi lediga från skolan det är nån såndär dag igen som jag aldrig håller koll på. Men på tisdag har jag psykologi-prov så det ska jag ägna min tid åt nu.

Ha en skön söndag-kväll, ät inte för mycke godis :-)

See ya

Kommentarer
Postat av: Papsen

Ett hål till dina små öron.....hmmm, å det gör JÄTTE ONT....

2009-01-19 @ 09:33:57
Postat av: Matilda

GUD jag fick hjärtsnööööööööööörp när jag först läste "peircing"... jag började undra om all den kloren stigit dig åt huvet men sen såg jag I ÖRAT och drog en suck av lättnad! :) "som gör mig så glad att jag är här" är väldigt väldigt engelskt skrivit lizzy lilla... makes me so happy im here tänkte du eller hur? :P "som gör att jag är glad o va här" är nog mer svenskt... saknar dig mitt hjärta!! pusssss

2009-01-20 @ 23:56:18
Postat av: Anna

Jag ska fundera på att flytta söderut, men min sambo och blivande make blir nog ledsen om jag lämnar honom här uppe... :)

Dessutom råkar jag gilla det där fluffiga vita som vi norrlänningar känner till som SNÖ, som jag vet att du inte har nån aning om vad det är... :P

2009-01-21 @ 18:57:01
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0