Ute är mörkt och kallt...

...inne i husen, sitter jag och Stephanie, två sjuklingar. Steph med körtelfeber (ej smittsamn längre) och jag med halsont (får träna imorgonbitti igen). Men vi får ju iaf lite pluggande gjort här.

Hittade en bild från i lördgas, tänkte jag kunde visa den:

Tommy, Jeremy, Missy, jag och Lindsay på Beluga bar.

Här har det hänt saker sedan sist.
I förrgår började det nästan brinna här. Jag höll på att städa på mitt skrivbord och flyttade på min laptop som då nuddade vid peparkaksburken av metall, plötsligt kom det en blixt från uttaget där laddaren till datorn satt och så började det lukta bränt. Jag sprang in till de andra tjejerna, för min rumskamrater var inte här, i panik och bad dem komma in och titta. Hela uttaget plus min laddare var helt svarta och inga andra uttag i rummet fungerade. Det var bara att gå ner till receptionen och be dom hjälpa mig men det var ingen där så jag fick plugga i mörker. Nu har jag dock fått ett nytt uttag och de andra fungerar igen.

Igår ringde min tränare mig på kvällen för att fråga hur det var med mig eftersom jag inte hade varit på träningen. Jag berättade hur det var och sa att jag hade varit och köpt mediciner. Han frågade vad jag hade köpt och jag svarade "Sudafed", medicin som gör att man inte blir så svullen i näsa och hals. Han frågade om jag hade fått det på recept eller köpt det över disken, jag svarade att jag hade köpt det över disken och fick svaret: "Liz, I hope you are aware of that if you get drugtested tomorrow you will test positive because Sudafed over the counter contain stimulants", ooooh sheisse!!! De hade jag ju ingen blekaste om så jag rusade till vår "trainer" med det jag hade köpt, lyckligtvis visade det ig att jag hade köpt det som inte innehöll denna substans, tacka gud för det!
En liten brasklapp för att tänka på det i framtiden, när som helst kan det komma förbi folk på träningen och dra upp en ur vatnnet för att dopingtesta en. Ush och fy, jag hade några långa nervösa minuter där kan jag ju säga.

Well och well

Tillbaka till verkligheten och plugget

Go Bearcats!

Kommentarer
Postat av: Elnaz

Har du blivit sjuk? Usch, krya på dig!! titta du och jeremy på en och samma bild wihoo! ååh jag har världens idé!!! Kan ni inte ta ett foto där ni båda har på era mössor, de som är likadana (de han hade köpt)?! Du kan säga att jag sa att ni skulle ta en sån bild!! :D hahahah och du, vill han så kan jag förklara för honom vad Singstar är (igen!!) HAHAaha:D

Ha det såå bra! Pusss!

2009-01-13 @ 23:53:41
URL: http://hopelle.blogspot.com
Postat av: mamma

jaa du, det är mkt du ska lära dig i det stora landet over there. Bra att du använder lagliga grejer...Krya på dig!! Puss / mamma

2009-01-14 @ 07:39:12
Postat av: Cattis

Äntligen en bild!!!! =D

2009-01-14 @ 09:58:23
URL: http://caatts.blogg.se/
Postat av: K

tänkte kommentera en sorts bladning av vad elnaz och cattis redan skrivit.. såhär lyder resultatet: yeeij äntligen en bild med dig och jeremy! haha :P



annars. hoppas allt är fint och att du mår bättre i hals idag, sånt där är aldrig kul! puss och kram

2009-01-14 @ 20:43:33
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

En snygg fransman, kan det bli bättre? Haha! ;)

Nämen han ser ju riktigt snäll och proper ut, du har min välsignelse (förstår att du väntat på den!).

Inte lätt det där med medeciner och droger och sånt, det gäller visst kosttillskott och sånt skit också, så det gäller att passa sig! Tur du har tränare som håller koll på dig! ;P



Här i Luleå har vi det förresten ännu kallare, så du ska inte klaga! -17 härom dagen och -22 förra veckan. Då ville man bara stanna inne!!

2009-01-18 @ 13:51:13
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0