Tillbaka i Staterna

Så, då var jag tillbaka i kära Cininnati. Jag kom i förrgår.

Resan gick bra, inga komplikationer, tacka gud för det jag fick nog av det på hemresan.

Såå skönt det var att vara hemma, så avslappnande!! Nu är det 6 månader till jag kommer tillbaka igen, lite sådär vemodigt även om jag är glad för att vara tillbaka här.

Jag och Sofie på Malmö teater när vi tittade på "Jesus Christ Superstar"

Jeremy kom och hämtade mig på flygplatsen i Cincinnati så skönt att få se honom igen! Sen åkte vi till dormen så jag kunde hämta nycklar och packa upp och allt det där praktiska. Mötte Amy så fort jag kom innan för dörren, sen kom resten av tjejerna in och hälsade mig välkommen tillbaka dom har alla varit saknade!
När jag var upppackad åkte vi till Jeremy där jag träffade alla som bor i hans hus, Rob, Kuba och Logan. Och så åt vi tillsammans. Jag var så himla trött med tanke på jetlagen så efter maten satte jag mig i soffan med Rob och kollade på tv och somnade på 5 minuter dom måste ha tyckt att jag var väldigt social :-P. Alla säger att dom tycker jetlagen när man åker till Sverige är värre än den åt andra hållet men jag tycker denna är mycket värre, jag går runt som en zombie när klockan börjar närma sig 16...

Ikväll ska vi simma den underbara serien 5*500 a3 med 15 sek vila, oj vad jag längtar...NOT!!

Men men, nu ska jag fixa ihop lite skolpapper, skolan började ju igår.

Ha det så bra
Over and out

Kommentarer
Postat av: Elle

heej! Vad skönt att resan "hem" var bra! haha joo, jag ska säga att din go-cart partner gjorde mkt bra ifrån sig och kom två (fast han fick hjälp av johan och christer) så indirekt har du fått en silvermedalj i gocart! haha! Men jag hoppas allt är bra därborta och jetlaggen börjar domna bort snart! sverige saknar liz iaf, men sommaren är snart här (tidigare för mig, eftersom Barcelona är VARMT! yees haha!)seeeeeeyaaah later alligator! Puss!

2009-01-06 @ 19:36:29
URL: http://hopelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0