Snööööö

Status: Oförändrad

Samma med armen. Imorgon har vi ett dualmeet mot Wright-state, ett meet som vi har chans att vinna, jag kommer följa med som cheerleader, så även Stephanie (som precis blivit frisk från körtelfeber). På lördag ett dualmeet mot Kentucky university, ett bra lag, även här ska jag göra mitt bäst ör att lyft fram laget från bassängkanten.

I måndags gjorde jag en magnetröntgen och ska få resultaten på måndag, dock ligger jag på som bara den för att få resultatet tidigare, känner inte att jag kan vänta ännu en vecka med det.


Bra tider!

Vi har fått MYCKET snö här, igår var skola stängd för vägarna var oframkomliga. Jag älskar snön, jag känner mej som ett litet barn igen, jag har gjort snöänglar, haft snöbollskrig och byggt snögubbar, det är underbart.

Ja ja, ännu en dag väntar på att få upplevas här i Cincinnati.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med, det var bra tider det:)



Jag hoppas att din arm blir bra snart!

När har ni er conference? Vad händer om du måste operera? Missar du er conference då?

Våran är om bara tre veckor typ..



Ta hand om dig!

Kramar

2009-01-29 @ 17:14:15
URL: http://jonnanyback.blogg.se/
Postat av: papsen

Men du é ju en snöängel hela du juuuuu

2009-01-30 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0