Kaaaaaallllllltttttttttt!

Hallå igen hur e stan en sån här kväll i Januari när vintern regnar bort?

Nä nä, här regnar den inte birt minnsann här är det kallt som attans -6 grader och så blåser det KALLT, skööönt, det är lite kallt om nosen när man går ut men som tur är så har jag två mycket varma mössor som jag fick i julklapp så mig går det ingen nöd på inte.

Serien 5*500 gick bra, jag simmade i snitt 1.5 sekunder snabbare per 100 än vad jag gjort tidiagre, snittade på 1.06.1 så det kändes skönt. Det fina i kråksången var att efter vi var klara med den serien simmade vi 10*100 max simma:vila 1:1, alltså simmade du på 1 minut vilade du i 1 minut, där låg jag runt 1.02, kanske inte så mycket att hänga i julgranen men man var lite trött i kropp och knopp efter det passet.

Imorgon ska vi simma mot Lousville i Louisville, Kentucky. Jag vet inte hur långt tid de tar att åka dit men vi åker imorgon, lunch. Som jag har berättat innan så simmr Therese Bergström och Fanny D Lillieström där så då får jag träffa dom igen, det blir roligt. Vi får se hur det går med simningen, jag vet inte vad jag simmar ännu, förhoppninsvis får jag reda på det ikväll på träningen, annars får jag väll veta det på bussen dit.

Hmmm... Annars är det nog inget nytt under stjärnorna...Nepp

Nu är det den sedvanliga vilostunden innan nästa klass

Peace Out gangzzztas (haha Anders om du läser det här så var den frasen ängnad åt dig!)

Vet inte varfö jag lägger upp denna bilden men här är illafall jag och Chattis i Ungern i sommras, jag tyckte den var lite frän :-P

Kommentarer
Postat av: Chattis

Det är bara för att vi ÄR fräna!

Saknar dig!

2009-01-08 @ 18:31:03
Postat av: mamma

Vädret har faktiskt varit riktigt vintrigt ett par dagar här i Skåne också. Det är lite skönare än regnandet. Gå in och läs dina mail, det är viktig info du måste skicka till mig. Håller tummen för dig i helgen!!!!!!!!! Längtar efter DIG (väl, somras)

2009-01-09 @ 08:07:46
Postat av: Andirs

Fy skäms!

2009-01-09 @ 19:21:38
Postat av: Mig! :)

tycker bilden e konstig :S ser typ ut som ni har rökt på riktigt rejält ;) dels för att du ser lite väck ut och dels för att bilden e lite "rökig" (finns inget sånt ord va :S) :P

2009-01-11 @ 11:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0